Jobbar ihjäl mig!

Och det helt frivilligt! Jag vill ha rent bord imorgon för då tar jag ut kompledigt. Sen tänker inte jag jobba förrän efter operationen. Så igår var jag på jobbet halv nio, hade mottagning som var lugn så jag passade på att skriva utvärdering på sommarcaféerna mellan besökarna, gick ut på lunch med ett helt gäng från jobbet, möte, besök, admin i mängd, hämtade Bamse halv sex och gick ut en kortis med honom och till sist hembesök mellan 18-20. Hepp hepp.
                                 
Hemma satte jag mig vid TVn en stund med broderiet, gick ut med Bamse och kröp i koj kl 23.00. Sover tungt och vaknar yr. Är hypernervös... men det ska bli så skönt sen!
 
Idag blir oxå en fulldag. Hejochhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0