Merry Xmas

Vi sov jättelänge imorse. Jag gick upp efter 10, duschade och Bamse kom upp en stund efteråt. Tog en halvlång vända med honom innan jag drack morgonkaffet. Måste ha kapuschongen uppdragen över huvudet för annars känns det som det blåser storm inne i skallen. Undrar om det ff är hål i trumhinnan eller om det bara är fuktigt och inflammerat i hörselgången. 
 
 
Janne har beredskap och de ringde redan igårkväll att han måste jobba fm så han stack före 6 imorse. Själv tog jag en extra alvedon för att orka köra till Monica och Arto. Det var skönt att komma bort lite och de hade dukat upp så fint med god mat och godis. Vi hängde mest i TV-soffan och hade en jättemysig eftermiddag. 
 
Monicas osvikliga känsla för kitch. Julkrubban i plast på väggen!
 
Köttbullar är mums!
 
Kalle Anka?
 
Jag trodde det var Rudolf med Röda Mulen men Arto säger att det är ett lasersikte...
 
Vid sjutiden drog vi oss hem. Penicillin och mer alvedon.
 
Nu har vi ätit glass och pratat lite med Janne. Han har nu åkt till nattpasset. Mycket jobb för honom när folk blir sjuka. jag ska ut med Bamse och slänga mig i säng, Halsen värker, örat oxå och det börjar gå upp i andra örat nu. Undrar om jag inte behöver ett annat penicillin.... BLÄÄÄÄHHH....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0