Ojojoj...

Idag har det varit intensivt! Morgonmässa med påföljande personalfika och personalmöte, avstämning, småjobb, gudstjänstplanering, lunch, möte, ringa samtal bla till datasupporten så jag fick igång min dator efter strömavbrottet igår, mer telefon, möte och iväg till Hagsätra för samtal. Sen hämta Bamse och möta upp Janne i tvättstugan där han börjat klockan 17, jag var väl där kvart i sex. Har hunnit hem och värma tacorester till mig och familjen mellan maskinerna och nu ska jag gå upp och en kvart och börja vika ihop allt som förhoppningsvis hunnit torka samt städa tvättstugan. Janne ligger med feber. Bekki är hemma men ska strax iväg. Jag är trött! Vad jag är glad över att jag har Mexiko i kroppen :O)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0