Varningstecken...

Jag får inte blunda för dem, varningstecknen... Min kropp är riktigt trött nu och gårdagen blev inte för mycket, men väldigt mycket ovanpå allt det andra. Idag sov jag en timme längre, gjorde bara det jag måste på morgonen och gick jag osminkad till jobbet. Bar in kartonger och bössor och återställde allt material från julkonserten igår. Sen blev jag intevjuad om tystnadsplikten innan jag läste mailen och tog lunch. Jag och en kollega gick ut och åt Yakiniku, min nya "crave". Åkte till Hagsätra för möte mellan 13-14.30, hjälpte till att rensa kylen och diska inför jullovet. Gick in på zoo och donerade lite överblivna grönsaker till djuren där och tog mig sen hem.
 
Eftermiddagen har jag tillbringat i soffan itutad två alvedon i ett försök att avvärja en analkande förkylning. Janne hämtade Bamse och har oxå lovat att ta kvällspromenaden. Allt jag har gjort är att masa mig upp och ungsbaka lax, riva morötter, skölja tomater och koka ris. I övrigt pratat med mamma och legat och njutit av att titta på våra nya och gamla fiskar samt diskutera julafton med Janne! 
 
 
Nu ska jag gå och knoppa!
 
Bild snodd från nätet. Visst är de vackra - rödmunstetrorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0