Virus

    
 
Sov länge imorse oxå. Skönt att jag har en så morgontrött hund. Sen bokade jag tid på Gullmarsplans Närakut, halv två fick jag komma dit, men åkte därifrån utan något annat än att ha tagit ett halsprov som inte visade på bakterier. Bara vila som gäller! Jag tog lite skamset upp Mexicopenicillinet ur fickan och frågade om det kunde ha med detta att göra och det trodde han inte. Han trodde inte heller att det utgjorde någon fara så jag kunde ta de sista fyra tabletterna oxå, sa han.
 
Kvällen har jag tillbringat i soffan vid TV:n. Virkat lite, sovit lite. Bekki jobbar ikväll och Janne tar ut Bamse nu så jag ska omgående krypa i koj. Otroligt vad mycket man kan sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0