Dröm-söndag!

Idag har jag verkligen bara gjort det jag älskar mest... älskar mest för närvarande vill säga! Efter morgonbestyren knypplade jag en "tre bottnar" till. Samma färger men med olika placering, bara för att se hur trådarna går och hur effekten blev. Nu får den sitta kvar på dynan till nästa tisdag när jag får stärka den på kursen.

                                
                                         

Ragnar hjälpte till förstås, knyppelpinnar är så roligt! När jag ätit en lätt lunch och varit ute med Bamse mittpådagenaden satte jag mig med stickorna och inspelade filmer. "Jägarna" har jag sett flera gånger, men ser den gärna igen, "Stolthet och fördom" var första gången jag såg. Stickade klart Änglas jordgubbsmössa och började på Thyras.



Bamse nyser och fnyser än så det blir ganska korta promenader. Inomhus vill han mest bara sova, gärna i mitt knä eller i sacosäcken.

                

Nu har jag gjort lite middag på rester i kylen och väntar på att Janne ska komma från jobbet. Hoppas hinna lite längre på Thyras mössa ikväll. Bella fryser om tårna och har önskat sig sockor så jag hoppas kunna överlämna mössor och sockor nästa söndag när vi planerat lite fekke.

Här kommer bilder från gårdagens mittpådagenad. Bamse hittade en tjej i skogen - borderteriern Indra.


                                      
                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0