Lugnt och stilla...

Hemsk halka i morse! Både kvällspromenaden och morgonpromenaden bjöd på halka och översvämning, några motionspass i doggyspåret blir det inte, man går som en pingvin!

Mitt 9-besök uteblev så jag var i Hagsätra kapell klockan 10. Jobbade undan och fick lite tid över så jag gjorde rättningarna i min uppsats, skickade in den till skolan samt till alla intervjupersoner. Skönt att ha avverkat den biten!

På öppet kapell kom ingen alls idag. Jag hade laddat med stickorna för det verkade vara en god ingång tíll samtal. Om man har nån att samtala med förstås. Nu satt jag där själv och avverkade många varv på Jennifers mössa. Husfar kom och pratade med mig en stund, mot slutet kom barnkör-fröken oxå och tog en fika. Jag packade ihop och gick hem halv fem.

Har lagat heta räkor till mig och Bekki. Janne blir nog på landet ett par dar till. Han jobbar kvällar och tomten på landet är översvämmad så han har lånat pump för att rädda förrådet. Han vill ha lite koll på det hela innan han lämnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0