Mittiveckan

En bra dag igen! Nu börjar jag bli bortskämd minsann. Mottagning på morgonen, jag tog hand om fyra stycken och det var inga långa ärenden. Mest att jag skickade iväg dem med blanketter och uppmaning att fixa rätt papper och komma tillbaka nästa mottagning. Bläddrade lite i Aftonbladet på internet och gjorde ett impulsköp, två LCHF-receptböcker med lite "lättare" recept. Är inspirerad sen jag möblerade om i frysen och fick koll på vad vi har där, kul at experimentera med lite udda hopblandningar. Skulle ju vara lite kul att tappa nåt kilo om jag kommer iväg till Egypten, för att inte tala om glädjen att köpa ny bikini till Mexico... men vi får väl se. Åkte på terapi, terapeuten kunde inte i måndags så jag hade fått en ny tid idag. Handlade grönsaker på hemvägen på Ica bredvid T-banan så jag kunde göra tacos till middag. Fixade ett par småsaker på jobbet, bla fick jag tag i Blomlotta som jag bokade in på caféet i maj, då blir det "karamellbuketter" och vi ska få prova på att binda själva! Sen åkte jag på hembesök.



Lotta stod näst i tur och hon fick sina muddar och vi fikade. Hon hade köpt semlor dagen till ära och vi hann bubbla en timme innan jag fick åka iväg och hämta Bamse. Hon hade dessutom köpt en bukett tulpaner till mig inför morgondagen, raringen! In med kassarna, ut med Bamse och sen fixa tacos. Kvällen har jag tillbringat med Bellas sockor. Fick repa upp en bit för jag kunde inte komma på var jag var i mönstret och tillslut känder det som det gick fortare att börja om från ett ställe jag kände igen. Jag vill ju att det ska bli bra när man håller på.


Lottas muddar                                           Bellas sockor

Nej, säng nu! Är trött som en gnu. Bamse har varit ute och Janne åkt till sitt nattpass...  me sleep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0