Syfestivalen mm

Vilken bra dag det blev! Efter förra bloggen tog jag bussen till Syfestivalen och spenderade drygt två timmar där. Kom hem med materialsats till en virkad matta, två knyppelmönster, materialsats till en sjal, en tygpåse med böcker och info om Sticka som jag varit med i förut men tappat bort, en påtbräda, närbilder av ett hjärta (frivolitet) som jag ska försöka ta ut mönstret på och lite annan info samt visitkort. Nu har jag lite att bita i!

     

Jag gick över till Willys där jag träffade Janne, vi handlade och åkte hem. Han hade varit ute en lång sväng med Bamse så vi åt en semmel-lunch och satte oss att titta på ett inspelat avsnitt av "Top Gear" när de åkte genom Indien och upp till Himalaya. De är himla festliga killar, de där: Jeremy, Hammond och May. Jag stickade förstås, nu på sockor till Bekki.

                       
                      Semla med Pucko... inte LCHF men gott :O)

Sen gick jag ut en promenad med Bamse och affischerade till caféet nästa onsdag.

 
                        

Hem och laga mat, Wallenbergare med ärtor, sparris, tomat och mozarella, det blev till lunch- och middagslåda oxå.

Nu ska jag duscha och eventuellt fortsätta sticka på Bekkis socka. Janne erbjöd sig ta ut Bamse så jag kan lägga mig tidigt, RARINGEN!

En liten video jag fått i mailen från Zion. Bild på tröjorna jag stickat kommer i slutet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0