Det är lördagmorgon...

... nej det är det inte, det är lördag mitt på dagen! Lite uppbrottstämning. Jag har packat och fixat, ska snart ut med Bamse innan vi beger oss hemåt. Vi hade först tänkt stanna till imorgon, men Justin fyller år idag och vi ska till Gustavsberg på kalas, och vid närmare eftertanke så kändes det väldigt långt att åka tillbaka hit till Strängnäs igen om vi ändå ska hem imorgon.
                                     
Det finns fördelar med allt. Nu ska jag hem och dra ut uppsatsen på papper, men jag tänker nog att jag ger mig själv tid att åka på Husdjurmässan om jag ändå ska hem. Då känns det bättre att lämna in en illa skriven uppsats om jag har nåt att skylla på ... nå, jag behöver inte lämna in den förrän efter nästa helg då min handledare påpekade att jag ju skrivit uppsats förut så hon tyckte inte hon behövde gå igenom formerna. Och själv har jag lagt prestationerna på hyllan och tänker att det är ämnet som är intressant och hoppas att bara det talar för sig själv. Formen är inte skitsnygg och jag har verkligen ingen inspiration. Intervjuandet har varit så kul och så intressant, men litteratursök och metod har kvävt lusten denna gång. Nu ska jag sluta älta och bara göra det jag ska, eller kan göra...

Promenad och avfärd då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0