hohohonsdag...

Killar i halsen och svullna ögon. Annars är läget bra. Tog Bamse på promenad och till dagis fastande för att sen åka upp till centrum på provtagning. Fick vänta i 40 minuter... och jag hade lugnt kunnat dricka mitt morgonkaffe men förra gången skulle jag vara det och fick vända efter 40 minuters väntan. Bättre att vara på säkra sidan.

                                                                      
Eftermiddagen har jag ägnat åt tre timmars fika med paus för andakt. Det kom förhållandevis många på caféet idag, ett par nya och några som inte varit med på länge plus de trogna gamla godingarna. Intensiva samtal så jag var lite mör när jag packade ihop halv fem och hämtade Bamse. Gjorde enkel middag, bacon och äggstanning till mig och Bekki. Ska nog handarbeta en stund och göra tidig kväller. Efter Hinsehäxan-kvällarna har jag sovit gott, men den har ju slutat så pass sent och Bamsenad på det... Självvalt, men jag är trött ändå. Helgens nätter var ju inte så goa precis. Nu kan det nog bli annat av :O)

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0