Justin 5 år

Jaa, så länge sen är det man var på förlossning och kunde få välkomna första lilla barnbarnet. Otroligt, men sant. Kalaset var förstås en livlig tillställning med alla farmorar, mormorar, farfarar och morfarar... och mostrar, fastrar och kusiner förstås. Några hade varit med på barnkalaset innan så vissa var ordentligt utfestade när partajen var över.


StarWars-killen fick väldigt många svärd i olika färger och med olika läten.

Ängla hade dressat upp sig i sin Barbieklänning medan Thyra spillt ner sig så hon hade fått byta bort sin klänning till nåt mer praktiskt. Hon blev väldigt glad för sina stickade byxor så dom åkte hon hem i!



Som vanligt kan man inte ha allt i huvet, jag hade åkt ifrån Jennifers filt! Så idag blev det ingen husdjurmässa utan istället bakar jag bullar och rullar picolater till Bella med familj, Jens och ev Sandra, Bekki och Tim. Janne tittar på skidor och har lovat ta ut Bamse i pausen. Bamse och jag har varit ute en lång sväng på morgonen.
                          

Igår var jag på jobbet i Hagsätra och försökte dra ut uppsatsen men det gick inte. Ingen connection mellan skrivare och dator! Jag skulle fått ommålat i rummet under mellandagarna men fick beskedet att målaren uteblivit pga svår sjukdom i familjen, men rummet var kaos, "man" hade dragit runt bord och böcker för att målaren skulle få bättre utrymme, datorn funkade men nån kabel till skrivaren hittade jag inte. Försökte från vaktmästeriet oxå men gav upp efter en halvtimme. Idag tänkte jag åka till jobbet i Högdalen för att dra ut uppsatsen, men eftersom jag hoppar över mässan så orkade jag inte ta mig dit heller. Tillochmed jag har en gräns och inatt har jag haft mardrömmar om jobbet. Jag får se vad jag kan åstadkomma i veckan.

Nu ska jag kavla ut bulldegen och göra ordning färsen!
                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0