Övertrött

Har läst igenom uppsatsen som jag ska opponera på igen. Den är spännande men helt fel uppbyggd. Eller har jag fel i sak? Ser inte fram emot mogondagens oppositon. Måtte jag bli godkänd för jag vill gå vidare.

Har varit på en urtrevlig fest för de ideella på jobbet! Verkligen dagens höjdpunkt.

                                                  

Efter det tog jag ut Bamse på en underbar promenad i mörkret i skogen. Samma fantastiska sken som inatt, släppte Bamse lös och han sprang med liv och lust. Han älskar snön! Två stora hundar förstörde hans lek, han var så duktig när jag ropade "stanna", han stod still till jag kommit fram och kopplat honom. Sen har han legat bredvid mig medan jag virkat till Wallander och Kalla Fakta.


                               

Imorgon jobbar jag hemma så Bamse får krya på sig lite till. Tog hem jobb när jag ändå var på jobbet för festens skull. Ska väl titta på min egen uppsats innan jag åker in till seminariet oxå... Piuh!

Nu har vi varit ute en sväng till. Svårt att komma till ro, imorgon gäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0