Gaaaaahhhh...!

                                 

En riktig skitdag! Janne och jag har grälat som bara den och det gör vi sällan, jag har grinat litervis och huvudvärken har hängt i som ett grått moln hela dagen. Jag har aldrig haft PMS, men hormonerna gör mig smått galen så nu fattar jag vad andra kvinnor går igenom! STACKARS ER! Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen att kuren snart är slut... Men jag hoppas det kommer nåt gott och nytt ur det. Det resulterade bla i en 2 timmar lång promenad i kärrmarkerna där Bamse fick bada hur mycket han ville medan myggen käkade på hans matte...


                       

Men vi har ändå hunnit med det vi skulle. Janne har gjort smörgåstårtor och jag har bakat 12 pajer samt småkakor. Bekki har oxå bakat småkakor.


Hallon-, mandarin- och äppelpaj med kanel

                               
                                 Bekkis kolakakor


Sockerkakor som pappa gjorde med mig när jag var liten (socker i karamellfärg, synd att vi inte hade gult)

Nu är Janne och Jens och byter bromsbackar på min bil så jag ska kunna åka säkert ner till Linköping på fredag. Det tackar jag för. Ska gå ut med Bamse, ta en ny huvudvärkstablett och försöka sova (vilket jag knappt gjorde inatt ). Imorgon ska jag har kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0