Huvaligen

Letade efter en grej i mina gamla blogginlägg och hittade det här ... skäms att erkänna att vi inte alls kommit långt i den 2,5 årsplan vi la upp då. Mycket böcker, mycket grejor och mycket kläder har rensats ut under året, men inte så mycket som jag skulle vilja! Och nu har vi inga marsvin kvar, aggorna lever och frodas men Kautchuk är död... och så har vi fått en liten Bamse att ta ansvar över istället. Tre gånger kvar på terapin, sen är det kapitlet slut. Inägget jag letade efter var detta, för jag inbillar mig att jag kan ha rester kvar i mig av borrelian som delvis kan vara orsak till min ledvärk...

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0