Oj...

Rubriktorka! Men även denna dag har varit spännande! På förmiddagen har jag varit på en föreläsning med workshop i varumärkes-strategi. Fick nya positiva perspektiv på det här med att "sälja sig" mm. Åt lunch med föreläsaren på Seyhmus vilket i sig var en gastronomisk upplevelse av stora mått!

                                           

Hela dagen blev försenad, även mitt besök på eftermiddagen så jag kunde ta det lugnt. Jag ska vara kontaktperson åt en tjej som ska skriva en fältstudie av vår församling och det kommer nog bli en spännande utmaning. Vi satt en timme och nu ska jag skriva förslag på schema mm.

Hämta Bamse, Bekki hade gjort middag, nu har jag lagt sista handen (hoppas jag) vid predikan till på söndag. Ska duscha och gå ut med Bamse så jag kommer tidigt i säng. Tänkte träna imorgonbitti men jag var klok nog att kolla öppettiderna redan nu ikväll... de öppnar kl 9.00 så det blir tyvärr inget av det imorgon.

Det har varit en händelserik vecka så här långt. Vi får se vad morgondagen bjuder på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0