Stickning och promenader

Så har dan sett ut. Har inte ens tittat på predikan. Om jag ska tänka pragmatiskt så har den knappast ändrats från igår och det får bära eller brista imorgon. Idag har jag njutit av solen. Var ute i över en timme med Bamse på ängen och solade fejset. Det var så härligt.


Tjoho! Livet är härligt!

                    
                       Ska ha tag i sorken!


Mmmm...

Stickat prinsesströja har jag gjort. Är klar med bakstycket och blir kanske klar med ena framstycket ikväll. Janne fixade god middag medan jag tog tredje promenaden på ängen. Nu ska vi se film "The Bourne Identity" medan jag stickar på. Det blir tidig kväll!

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0