Klämfredag

Superhärlig dag! Vaknade i omgångar men hade ingen lust att gå upp för det var grått och kallt ute. Men vid 8.00 for Bamse upp, då hörde han att Linnéa och flickorna gick ut husvagnen.

Vid 10-tiden åkte vi till köpcentrat i ett par ärenden. Flickorna behövde leggings, jag skulle ha ett blomfat till druvan och så behövde vi komplettera middagen.



Sen en solig eftermiddag på altan.


Det växer äppelskrutt i Ragnars träd!

                             
                              Tänk om han visste att han låg under ett kattparaply! Hello Kitty!

Fixade hemgjorda pommes frites på Linnéas önskemål och recept, samt baconlindad kyckling till Bekki och Mattias kom. Det var jättegott. Nu sover husvagnsfolket och Bekki har i princip somnat i soffan. Vi tittar på film och hon uppskattar väl inte valet. Men vi började titta på den med småflickorna och jag tyckte den var så himla söt att jag ville se den från början - Kermits första äventyr!
                               

En kort sväng med Bamse kanske? Hälsporren är nog inte nån hälsporre, jag tror jag har en rejäl hälseneinflammation så det blir korta promenader för egen del. Linnéa och flickorna har gått en del med honom idag så jag har gott samvete ändå.

Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0