Dan före Dan...

Resfeber? Inte ett dugg.... och nu ljuger jag som en häst travar. Imorgon så här dax borde vi ha landat och då kommer jag vara så lycklig.
 
Idag gick vi upp lite före 8 för att köra Bamse till Roslagen. Det blev en lugn skön dag. Bamse Boss skrämde iväg mina föräldrars hundar till dörren. Han tar kommandot direkt. Annars har han varit lite orolig för igår när vi packade väskorna fattade han att nåt var på gång, och imorse när vi tog fram reseburen kröp han in i den och vägrade gå morgonpromenad. Jag fick dra ut honom. Nu är han iaf installerad på "kollo" i Roslagen och när jag ringde mamma nu ikväll så var allt lugnt. Deras hundar var insläppta igen ;O)
 
En ängel i Änglabo. Denna gjorde jag till farmor för ca 25 år sen, nu har mamma den. Visst är den lite fin?
 
God middag, gott sällskap, hundpromenad till sjön och lite virkning på det...
 
 
Sen tog vi en sväng förbi Monica och Arto. Nu är jag nyduschad och färdigpackad. Det bär av i ottan. Skönt att veta att Bamse och de andra djuren är i goda händer. Bamse i Roslagen och de andra här hemma med Bekki, Jens och Sandra <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0