Puh!

En jättebra dag! StillaQ var näst intill perfekt. Några dök inte upp så det löste sig med massös-listan, nån var irriterad på att några hade med sina mobiler osv, men i övrigt så funkade det med massage- och samtalstider, men lunch och pyssel i tystnad. 
 
 
...men när vi plockat undan och jag skulle ge mig hem vid halv fyra fick jag en blödning. Åkte hem och parkerade bilen utanför dörren, ringde Janne och sen Linnéa... nej, det är dumt att åka till andra sidan stan på 5-årskalas. Det sista en kollega sa var att jag skulle åka in till akuten och hon är sjuksköterska blandannat, men jag har valt att avstå. Istället har jag legat i soffan och spelat Bubble game.
 
 
Jens har kommit hit med pizza och gått ut med Bamse. Nu ska jag ta en kort sväng med honom och gå och lägga mig. Jag svettas nåt vansinningt, men jag hoppas det är klimakteriekossan i mig samt att jag är smått överansträngd, annars blir det akuten imorgon för då är det infektion. Men nu ser jag fram emot en god natts sömn efter en fantastisk dag. Sen två dagar helledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0