Första arbetsdan

Det har gått bra!
 
                                                                                 
 
När klockan ringde klockan 7 imorse trodde jag inte det var sant. Jag hade ju bara sovit circus 8 timmar! Men efter att ha snoozat en gång (jag snoozar ALDRIG) kom jag upp i duschen och sen kom kroppen igång.
 
Pratade med kollegor och hade samtal på fm, em café i Hagsätra. En frivillig dök inte upp så jag ryckte in i köket och bredde mackor. Efter det hade jag sånt tryck i magen att jag var tvungen att lägga mig en liten stund, sen kunde jag fika med gästerna och så.
 
                         
 
Hämtade Bamse från dagis och åkte hem och la mig i soffan, läste internet-tidningar och modebloggar. Jag snubblade över nån bild på Kissie och så ville jag kolla lite, spelade lite bubble game gjorde jag oxå, det är beroendeframkallande. Sen kom familjen hem i omgångar. Bekki fick äta upp min matlåda för imorgon för jag ska på luncha med mina föräldrar, Jens skulle åka till Sandra så Janne och jag åkte till kolgrillen i Älvsjö. Nu har vi båda drabbats av paltkoma men vi ska väl strax ta oss ut med Bamse och krypa i koj. Janne ska INTE jobba inatt :O)
 
En ny arbetsdag imorgon :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0