I´m ho-ome

Janne hämtade mig vid tre-tiden och sen blev eftermiddagen lugn och lite tråkig. Jag orkar inte göra nåt, inte knyppla, inte brodera, inte titta på TV. Janne, som jobbar natt, gick och la sig efter att vi ätit middag. Jag låg i soffan och tränade på att göra... ingenting? Det går inte, det blev bubble-game, det är nästan samma som att göra ingenting.
 
 
Dåliga poäng fick jag oxå.
 
Väckte Janne klockan 20.00. Tog en Iprenmjukakapslar... de var ju MONSTER! Den var enorm och satte sig fast i gomseglet! Undrar om jag ska tugga sönder nästa för den var ju otäck! Sen satte jag en spruta i benet. Tänk att jag som varit så spruträdd numera kan ge mig själv en injektion propplösande. Benet ser för gräsligt ut med bulor och blåmärken, men det skiter jag i. Man får se till att vara lite positiv!
 
Nu har jag följt med Janne och Bamse en bit på kvällspromenaden. Ska bli skönt att få sova hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0