Underliga saker hända...

... fanns det inte en slagdänga som gick ungefär så? Jag har nynnat på den nu på morgonen...
 
 
Vaknade feberfri äntligen. Svettig och kall, darrig och svaghetskänslor, men feberfri och utan att världen gungar! Äntligen. Nu återstår bara hosta och återhämtning hoppas jag! Orkade med hela kvartspromenaden med Bamse i skogen om än i mycket maklig takt... och som vanligt reagerar jag inte på att han börjar skälla. I skogen finns mycket man kan skälla ut, tycker Bamse.... sånt som ekorrar, småfåglar, grenar, granar och löv. Inte förrän jag hör någon tövla till det bakom mig vänder jag mig om och får se en joggare som trampat snett pga min galna hund och halvt om halvt ramlat i skaren. Jag skriker "herregud" medan han tar sig upp och fortsätter som inget hänt. Jag kom mig inte för att be om ursäkt! Mannen, en mycket delikat sådan måste tilläggas, var iförd gympaskor, t-shirt och boxerkallingar! Det har satt min fantasi i rörelse...
 
                                                          
 
Om dagen fortsätter så här kan det bli mycket spännande...

Kommentarer
Postat av: Snurran

Haha, ÄR du verkligen feberfri eller var det hallucinationer?? ;-D

Svar: Jag förstår att du undrar, det gör jag oxå... Hade han jagat mig hade det definitivt varit hallucinationer! Men nu försvann han som ett rå bakom gran och fur.... Poff *
Guggelutt

2013-02-28 @ 16:31:19
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Snurran

:-D

2013-03-01 @ 05:06:48
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0