Lite lugn och ro...

Janne och jag letade resor en stund på fm, sen åkte han till jobbet. Jag ägnade resten av fm åt att skriva av mig... sen gick jag ut en sväng med Bamse. Han hade ingen jättelust att gå länge så vi vände tillbaka efter 3/4-delar av den promenad vi brukar ta. Jag såg honom skaka för första gången idag, antagligen är det väldigt kallt om tassarna!  Graderna har pendlat mellan -10 till -15.
 
 
Både Bamse och Ragnar har varit väldigt lugna idag. Ragnar har suttit i sin bur mitt på golvet och kunnat se både ut och in vad jag och Bamse haft för oss. Bamse har mest sovit och jag har knypplat efter bloggskrivandet imorse.

 
Nu är jag klar med fyra av kursens sex metallspetsar. Ska spola på pinnar till den femte spetsen imorgon tänkte jag... eller tova en ny vovve... eller ligga i sängen/ soffan och pilla naveln...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0