Lunchdate med bio!

En blogg klottrad i hast! Internetbekymren hemma har jag redan beklagat mig över så jag skriver en snabb blogg från jobbet. Gott samvete då jag inte tagit nån fikarast :)
 
Idag har jag delat upp arbetsdagen i två delar. Jag åkte hit på morgonen, hämtade Bekki och hade lunchdate med henne på Heron. Vi gick på bio och åt i food-quarten. Hon skulle jobba på em, men hon mådde dåligt när jag hämtade henne, blev sämre och sämre så jag körde hem henne istället. Hoppas hon piggnar till fort nu!
 
 
Själv åkte jag tillbaka till jobbet och fortsatte med mitt. Ska hämta Bamse strax och gå på hembesök sen. Bamse är oxå dålig. Äter inte och har inte gjort no2 på ett dygn. Hm. Hoppas kunna ta ut kompledigt imorgon, då får han vara hemma...
 
Enough for today. Fridens <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0