Sjätte knyppeldagen

 
Om jag skriver att det inte hänt mycket idag så är det en tolkningsfråga. Igår hände massa skoj, idag hände inte många roliga saker men väl en! Jag knypplade! Så till den milda grad att den enda riktiga pausen mellan nio och tjugotre var när jag och en av kursarna gick till pizzerian, sen blir det vila-ryggen-pauser och fniss- och hostanfall. Det går långsammare att knyppla i år än tidigare år, men tankarna kring livet trasslar in sig i lintrådarna. "Kors" blev nästan klart iallafall! Jag har njutit otroligt av dagen, att få vila hjärnan och känslorna i nålar och trådar.
 
 
Vägen hem vid halvmidnatt var otroligt vacker efter dagens regn och sol-attacker. Hemmavid väntade en kanelfuga och en krämbulle... och John Blund verkar ha annat för sig ikväll...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0