Tack alla som delade min dag!

Oavsett om ni kunde vara med eller inte så vet jag att ni fanns med i tanken. Igår avtackades jag högtidligt i gudstjänsterna, både i Vantörs kyrka och Hagsätra kapell. Jag fick fina tal, blommor och presenter, blev till och med kallad för ängel ... vilket iof hängde ihop med att det var Mikaelsdagen. Mikael var en av ärkeänglarna och han har en alldeles egen dag i kyrkoårets almanacka, vilket var igår.
 
Avtackning i Vantörs kyrka
 
Ängla fick gå först i processionen med korset i Hagsätra kapell, mormor hjälpte till lite. Det blev en fantastisk uppslutning i avtackningen i slutet av gudstjänsten här oxå.
 
Blommor från bästisen Lotta samt församlingen
 
Idag är jag ledig och tur är väl det. Har varit vaken sen kl. 2.00 och låtit tankarna snurra. En vecka kvar på jobbet. Nu känns det mer och mer som jag är på väg mot en spännande framtid mer än att jag håller på att avsluta något. Processerna går i fas med verkligheten.
 
Och mäklaren messade imorse: 1486 klick på vårt hus förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0