Härliga helg!

Igår målade jag i stort sett hela dagen. Två långpromenader med Bamse och övriga småpauser förstås, jag målar ifatt Jannes panelande ganska snabbt.
 
 
Idag har vi varit på utflykt. Vi bjöd grannen som vattnade, matade fiskar och sköldpadda den vecka   vi var   på sjön till Hornudden... och vi tog lill-båten dit. Det blev en kanon-dag!
 
 
Vi föll allihop för sensommargrytan vars högrev betat med tomaterna på Aspö... och den var himmelskt god. Efterätterna varierade vi lite, jag tog rosenkvittencurdpaj, Janne zucchini-kaka och grannen choklad/basilikatårta. Toppengott alltihopa.
 
 
Sen for vi hem till våra hundar igen. Jag blev riktigt trött av all sjöluft så jag har inte orkat måla något idag, men på tisdag planerar jag att måla ifatt Janne igen...
 
...för tänk...imorgon blir det nya äventyr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0