Bakom mina uggleögon...

Var det inte en låt som gick så? Det var nog solglasögon det sjöngs om tror jag. Idag har det varit uggleögon för hela min slant. Försov mig 20 minuter i morse men hann ändå i tid. Det blev väl lite väl sent igår. Ikväll såg jag till att komma ifrån lektionssalen kl 21.00 och solnedgången njuter jag från mitt rumsfönster för ikväll ska jag ligga i sängen senast kl 23.00!
 
 
Uggleögon ja, det har större delen av dagen gått ut på. Middag med kompisen och lite fotografering vid Vättern har hunnits med samt att starta upp "Leven och lanpärlan" som ska knypplas i lin, bomull och silke så vi får känna på de olika materialen. Jag har knypplat i alla tre, men inte på detta sätt efter varandra, det är då jag tror man lättast lär sig hur de olika materialen uppför sig.
 
Uggleögonen är knypplade i silke
 
Nu blir det i alla fall sängen och en önskan till er om en riktigt god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0