Veckans sista arbetsdag

Ännu en omväxlande dag. Hoppade över ett externt möte till förmån för att hinna klart alla fondärenden innan helgen. Allt blev klart utom ett samtal, men det ändrar inget tidsmässigt i ärendet, bara ett besked som blir sinkat av olika skäl. Vårens planering i vuxenarbetet är till stora delar klart och jag har koll på Torsdagsträffar, meditationer och resor i stort. Det kommer bli en bra vår!
 
 
Mamma opererades idag och jag ringde uppvaket på förmiddagen. Operationen hade gått bra. Pratade med mamma ytterligare två gånger under dagen och även pappa som är hemma med hundarna. Skönt att det är klart nu och hoppas att hon ska slippa göra om det. Det är andra gången hon opereras för spinal stenos...
 
Nu är jag ledig i tre dagar. Och äventyr blir det!
 
                  
                   Men är inte bilden väl grotesk? Jag blir definitivt inte sugen
                   på kyckling när jag ser den... Såg den i Farsta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0