Knyppelfrosseri

Ja, faktiskt har jag inte gjort annat än att knyppla idag förutom att gå ut med Bamse och göra middag. Större delen av dagen har jag suttit ute i sällskap med Ragnar för tempen har legat runt 15 grader och luften har varit fuktig. Fukt är bra för linet dessutom!
 
 
När det blev för kallt gjorde jag omelett och fortsatte knypplingen i köket. Janne drog upp båten efter jobbet imorse och har sen sovit hela dan tills det var dags för nästa nattpass så jag har verkligen tillåtit mig att bara har kul vid dynan.
 
16 olika sätt att knyppla en spindel!
 
Först gjorde jag klart den större varianten av "spindlarna", spolade på garn till min förstorade analys och ikväll har jag börjat på den. Det känns inte som det blir bra... men det är den mindre av de förstorade "Lågorna" så jag hoppas att den större varianten kommer bli bättre.
 
 
Nu har jag träningsvärk i hela kroppen! Bamse har varit ute och jag längtar efter sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0