Hemmajobbarmåndag

Ikväll har jag skärpt till mig och krupit i koj före tio! Två kvällar i rad har jag somnat i TV-soffan så jag vet varken hur Hypnotisören eller Beck slutade! Irriterande!
 
Vaknade kl 6.00 imorse men gick upp 8.00. Idag hade jag inget att stressa iväg till för jag har jobbat hemma. Några telefonsamtal och mail, men framförallt har jag gått igenom "Högen". Otroligt skönt! Nu behöver jag bara ett register!
 
 
Efter middan gjorde jag en kallelse med program för höstens Knyppelpinne-träffar, den sista program-punkten blev klar idag. Så skickade jag iväg kallelse till styrelsemöte oxå.
 
 
Ragnar har hängt med på alla promenader i dagsljus idag oxå, efter den tredje satt han och jag i TV-soffan och tittade på dokumentären om den intelligenta papegojan Alex. Har sett den för nåt år sen och var lika imponerad nu.
 
 
Innan sista promenaden knypplade jag klart Rosenfinken. Imorgon ska jag fundera om jag vill göra en likadan avslutning som den i mönstret...
 
Snipp snapp snut så var måndan slut! 
 
Sov gott, kära ni ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0