Tänk...

...att det gått ganska precis en månad sen jag loggade in på bloggen via datorn. Det har varit rätt bekvämt att kort berätta om våra sjö-äventyr på telefonen. Datorns batteri är på väg att haverera så det har inte varit nåt alternativ, liksom. Nu hade jag sett fram emot att sitta och filosofera en stund, över sommaren, över människor vi mött, över ditt och datt... men jag är tok-trött! Det har varit kul att komma tillbaka till jobbet, men resorna har känts jättelånga. Jag vet ju att jag kommer vänja mig rätt snabbt, men jag är inte där än.
 
 
Det kommer också ta ett par dagar till innan man kommit upp i rätt arbetskondition. Hursomhelst är det skönt att börja ett par veckor innan terminstarten. Hösten kommer bli spännande och intensiv.
 
 
Förutom en arbetsvecka har jag hunnit hälsa på Nova med familj, fixat håret och idag har jag varit på helkropps- och ansiktsmassage. Jag tänker unna min sargade kropp detta nån gång i månaden. Det gör gott i kropp och själ!
 
                                     
Nu tänker jag unna mig en tidig säng-gång. Ska ta ut Bamse en liten sväng först och göra slag i saken! Morgondagen får bära sina glädjeämnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0