En bra onsdag!

Oj vad jag har slappnat av! Igår höll jag i meditationen och även det gör en avspänd. Det är nåt i hela stämningen och stress existerar inte nånstans i upplägget!
 
 
Satt uppe till midnatt med virknålen men tog igen det imorse och sov till halv åtta. Möte, lunchmusik och soppa stod på arbetsmenyn idag...
 
 
...sen åkte jag till bästisen för znack och zon, härlig eftermiddag. En liten försenad födelsedagspresent fick jag oxå: tulpaner och två bläckpennor i härliga färger som man kan sudda! Det var en nyhet för mig. De matchade min kalender oxå, i rosa och grönt!
 
 
Men nej, jag ska inte somna än, även om det är frestande. Ska snygga upp efter mig, vattna svärmors blommor och virka en stund innan sista promenaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0