Möten och massage!

Idag har varit en sån där osannolik dag. Jag hade två saker inplanerat - ett möte och massage, resten av tiden hade jag tänkt ägna åt administration som t.ex att författa inbjudningsbrev och bekräftelsebrev till Stilla Dag... Men jag hann knappt komma till jobbet innan det kom spontanbesök, telefonen ringde, en full person var inne på lunchen så jag fick täcka upp för en kollega, av en slump hittade jag en orden som vi kunde söka pengar från men som skulle vara inlämnad redan på söndag så det blev högsta prio på det, högsta chefen kom in och pratade om en uppgift jag tackat ja till ... Det gick i ett. Jag kan inte säga annat än att det blev en spännande dag! På nåt sätt hann jag med det jag föresatt mig att hinna ändå, förutom breven då...
 
                                                 
Att komma iväg på massagen var underbart. Hon är hårdhänt men mycket mer följsam i musklerna än de kinesiska massörer jag provat på. En liten bonus fick jag också. Jag har ont mitt i bröstet och ibland när jag kör bil sitter jag och funderar på om det är en begynnande hjärtinfarkt. Det tror jag inte egentligen, utan är rätt säker på att det sliter lite på bröstmuskulaturen att sitta och köra bil så mycket som jag gör. Det blir ju just inga dynamiska rörelser när jag sitter och kör två timmar motorväg om dagen, påfrestningen på bröstmuskulaturen blir ju statisk. Hon masserade och smorde in bröstbenet med anti-inflammatorisk salva innan jag gick hem.
 
                                      
 
Jag åkte tillbaka till jobbet och hämtade ett mönster som jag glömt och som jag vill läsa igenom noga innan jag (förhoppningsvis) kommer iväg till Syfestivalen på söndag. Sen hämtade jag Bamse, köpte köttfärs och lök i Strängnäs, gick en kortis med Bamse, lagade köttfärssås och färsk spenat till middag och två matlådor... Nu har jag diskat och ska vila lite tror jag.... eller nåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0