Rubrik-torka

Två dagar har passerat sen sist. Två av mina knyppeldeltagare dök upp i måndags och det är för få för att få räknas så jag måste ringa ABF och fråga hur vi gör vid sjukdom.
 
En tavla som en i tisdagens knyppelgrupp tog med och visade. Älskar den!
 
Tisdagen bjöd på mycket snö och moddriga vägar. Gick  ner till Centrum och betalade en matkasse till en konfident och köpte lite blommor (för egna pengar) till mitt arbetsrum. Känns lite mer hemtrevligt nu. Lunch med en god vän hos Greken och sen personalmöte. Blev kvar på jobbet lite längre än jag tänkt och fick sen spurta på lite för att hinna hämta Bamse, gå lite med honom, lämna honom till svärmor och åka till knyppelkursen i Hagsätra.
 
 
Idag var jag bara in en kort sväng på jobbet och bytte några ord med chefen innan jag åkte på hembesök.
 
 
Därefter direkt till lunchmusiken och sopplunchen.
 
Jordärtskockssoppa idag! Mumsfilibabba!
 
Sen blev det raka spåret till tandläkaren, inte beroende på soppan då, utan för att jag hade en bokad tid. Inga hål, massa beröm, nöjd styrde jag kosan mot hunddagis och sen hemåt.
 
Nu är håret tvättat och väskan ompackad, snart blir det sista Bamsenaden och sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0