Softish klämfredag

En härlig vilodag. Det har blåst som sjutton men en långpromenad företog Bamse och jag oss. Första promenaden var det fortfarande så geggigt ute så han hade ingen lust att gå långt, och det är så himla tråkigt att gå och dra en ovillig hund bakom sig i koppel. Andra promenaden hade det torkat upp. Otroligt egentligen, igår halkade vi på is och idag hann det bli i princip torrt till eftermiddagen. Blås har onekligen en fördel där!
 
                                            
 
Annars har jag inte gjort mycket men varit desto intensivare i det jag gjort. Läste flera kapitel i Camilla Läckbergs "Sjöjungfrun" men insåg redan i första kapitlet att jag läst den förut. Omslaget är inte detsamma i den inbundna varianten som i denna pocket jag nu köpt. Nå, jag tänkte plöja de böcker jag köpte häromdagen i alla fall så jag blir uppdaterad på huvudrollsinnehavarnas liv. Det var så länge sen jag läste boken så jag minns faktiskt inte hur den slutade...
 
 
I övrigt har jag knypplat klart spindlarna i höstkursens spindelprojekt. Nästa projekt planerar jag att det får bli min analys från sommaren: Lågorna! Jag ska göra en storlek till på den innan det får räcka.
 
 
En liten stund vid TVn innan sista Bamsenaden och sängen. Janne slutar jobba vid midnatt så honom orkar jag nog inte vänta på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0