Boat-trip Nacka Strand

 
Det är faktisk lite exotiskt att sova på Stockholmskt vatten...det har jag aldrig gjort, vad jag minns, under mina 25 år på sjön.
 
Dagen har varit bra. När jag var på blodtrycks-uppföljning hos läkaren så var Janne med Bamse hos veterinären för att ta dvärgbandmask-medicin inför Ålandsresan. Sen packade vi och donade med det sista innan vi makligt gav oss av. 
 
Långholmskanalen
 
Stockholm är vackert 
 
Vi hämtade upp Bella, Rickard och Jennifer vid Nacka Strand och for ut till Fjäderholmarna.
 
 
Jens och Jonny mötte upp oss efter en stund i egen båt.
 
När vi lämnat tillbaka Bella, Rickard och Jennifer tog vi natthamn i Nacka Strand. Här verkade det lugnt och skönt...
 
 
Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0