Livet på en pinne!

Knyppling och barnbarn, kan det bli bättre?
 
Idag hade vi workshop i metallknyppling på Knyppelpinnarna. Det blev rekordmånga som kom, både anmälda till workshopen eller som ville delta i gemenskapen och knyppla eget.
 
Det går utmärkt att knyppla sjal i ull...            ...eller armband i metall
 
Efter fem timmars var det lilla roliga slut och jag åkte vidare mot nästa roliga - hem till Monica för att få pussa på Nova en timme.
 
Nova förklarar  mobil-mysterier för mormor!
 
 
Sen åkte jag hemåt och lyckades på vägen att övertala Janne att möte mig på Vita Elefanten. Dem kan jag verkligen rekommendera. God mat och trevlig personal.
 
Fantastiska vårrullar toppat med ett hjärta av gurka

Nu är det Beck som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0