Vilken superdag!

Hann med två lite mer komplicerade ärenden i förmiddags innan jag knallade ner till LP- stiftelsen och åt lunch medan jag surrade med gubbarna. Det känns jättebra att vara där. När det började bli tomt kom några av de frivilliga från Pingstkyrkan och ville veta mer om varför jag var där. Hela grejen känns lyckad.
 
 
Eftermiddagens besök uteblev så jag hann ringa ett par samtal och svara på mail innan jag hämtade Bamse, gick ut med honom och installerade honom i svärmors tomma lägenhet.
 
 
Sen åkte jag till Sjödalsgymnasiet, åt middag med Lions och höll därefter mitt lilla halvtimmesföredrag om diakoni. Det kändes lyckat. Jag fick svara på frågor ända till ordförande bröt då de skulle hinna med mer under kvällen. Kanske värvade jag en och annan frivillig? Frågan kom upp iallafall. Blommor, applåder och en burk senap! Man tackar!
 
 
Nöjd körde jag hem till svärmor. Hon hade kommit hem och vi pratade i över en timme innan jag tog ut Bamse.
 
En god natts sömn på det här? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0