Saknar ord!

Kommer ni ihåg den där reklamen när en karl sitter med över ett kärl med varmvatten och en handduk över sig och säger: "Ni tjejer snackar om att föda barn, men ni skulle bara veta hur det känns när en kille är riktigt förkyld". Stackarn! Det är inte lätt... men jag känner igen mig. Inte för jag förstår jämförelsen, men jag känner igen mig i honom just nu...
 
 
Inte bara för att jag är rejält förkyld, utan också för att jag har så långtråkigt att jag får panik! Eländeskiten ger sig inte! Det sitter i bihålor och alla andra hålor i hela huvet! Jag orkar inte sitta upp några längre stunder, orkar inte göra något vettigt, får galet ont i bröstet de få hundpromenader jag måste ta... Lock för öronen. Svettas och fryser om vartannat. Idag vaknade jag med yrsel också. Att läsa eller knyppla är inte att tänka på! Jag tror jag blir galen! Det räcker nu! Stackars  mig! Tur att det finns så lättsamma program på TV:n¨.
 
Tack för att jag fick gnälla lite!
 
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0