The only way is up!

                                       
 
Ja, äntligen! Febern gav sig igår och det var ju skönt efter fem dagars ryggläge. Hostan och snuvan sitter i dock, så att åka till jobbet blev det inte tal om. Vi skulle på julbordsresa med församlingsmedlemmar till Odinsborg och Gamla Uppsala vilket jag sett fram emot jättemycket, men men. Jag har avbokat mitt deltagande i Ninas knyppelstuga imorgon också. Det viktigaste är att fokusera på att bli frisk till jul nu!
 
Det fina i kråksången är att orken kommer tillbaka så sakteliga! Idag har jag skrivit nästan alla julkort och beställt julklappar till barnbarnen på nätet! Det ni! The only way is up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0