Uppstånden ur sjukbädden

Den tuffa tiden är över och ljuset i tunneln är ett faktum. Det var otroligt skönt att vara tillbaka på jobbet idag och ikväll är jag behagligt trött!
 
Saffrans-semla på första mötet 👍
 
Söndagen var lite av ett genrep så att säga, då åkte vi till Östberga och tittade på en liten lägenhet med stort renoveringsbehov. (Utgångspriset var 1495000 och det verkade rimligt, men under budgivning landade den på galna summor så jag gav upp) Vi köpte några julklappar på hemvägen. Det var skönt att komma ut efter influensan och jag sov gott efter äventyret.
 
Igår jobbade jag hemifrån och det var en bra start på veckan för att få ordning igen, både på arbetsuppgifter och uppsats. Innan middan åkte jag på Trimmis drop-in och hundarna fick klorna klippta. Trimmis-tjejen upptäckte att Rambo saknade en klo!!!! Den måste ha ryckts av vid hundslagsmålet tidigare i höstas då han blödde rätt duktigt från tassen...men jag hittade inget sår! 
 
Fick en Luciahälsning från Linnea. Ängla är tärna, Thyra är Rudolf, Meija och Edwin är pepparkaksgubbar ❤️
 
Och dagen har varit toppen. Möte i både Skogås och Huddinge samt mässa och besök. Skönt att vara tillbaka i sadeln!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0