Båtlogg dag 13 --> Västerås

Västerås båthamn i kvällningen
 
På förmiddagen tuffade vi från Köping. Liksom igår stannade vi på en vindstilla fjärd och badade både oss och hundar.
 
 
Rambo är ff lite tveksam men Bamse har börjat njuta av att doppa sig i värmen. När han kommit upp sätter han sig bland sina människor på båtens badbrygga och kisar mot solen. 
 
Vi anlände Västerås tidig em, promenerade upp i stan och åt lunch på ett tacoställe, sen följde vi ungdomarna till tåget. Det har varit så mysigt att få rå om dem lite!
 
 
Eftermiddagen har Janne och jag gjort vad vi kunnat för att undvika den galna värmen och vilat i ruffen. Sen har jag tvättat upp lite kläder och duschat, lagat mat, diskat och tagit av solfjädern från knyppeldynan.
 
 
Jag hade tänkt fortsätta med broderiet som legat nere ett tag, men jag tror jag kryper i koj istället...hundarna har redan lagt sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0