Fjärde knyppeldagen

... och snart är det slut! Det har gått så fort!
 
Idag har jag knypplat och knypplat på min Vättersnipa. Klockan två samlades vår kurs för att gå runt till de andra kurserna. Jag är fortfarande lite trött och känner mig osocial, men bestämde mig för att följa med ändå. Det var bra. Träffade och pratade massor med "gamla" lärare och kursdeltagare från tidigare år, så kul! Hoppas verkligen på en 12-dagars nästa år, i år har det varit underbart men för kort. Suktar på att få gå om fördjupningskurs 3 (altarspetsar) nästa år, varför inte ägna en hel period för en enda stor spets? Eller fördjupning i metall? Eller sitta igenom två fortsättningskurser och bara knyppla upp mönster jag köpt under åren men aldrig gjort? Knypplingskurserna är fulla av möjligheter!
 
Torskrygg med bakad blomkål                         Smultronbavaroise med tillbehör
 
Klockan sex samlades "min" kurs på Hörnet för avslutningsmiddag. Nu kände jag mig inte alls osocial längre utan fick en riktigt trevlig kväll, vilket jag hoppas att även mina bordsgrannar hade.
 
Nästan alla tavlor på restaurangen hade nån knypplad spets. Ballongen i luftballongen t.ex, eller skorstenen.
 
En dag till i knyppelrike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0