Fyra fokus (eller Körsbärsblomning i Kungsträdgården)

Inte alls förvirrande, inte när tillstånd är valt. Jobbet har sitt självklara fokus, jag trivs! Ett annat fokus, utan rangordning, är familjen och vänner, det är oxå självklart...sen ser det ut olika olika veckor. Ett tredje fokus är knypplingen. I dagarna gick medlemstidningen iväg till tryck. Innan dess sista medlemsmötet med styrelsemöte och allt det innebär. Kurs är på g för min del. Annars aktiviteter från Rålambshovsparken och Skansen till Görväln och Slagelse...  sen blir det utställning både i höst och i vinter!
 
 
Sist och inte minst, men intensivast just nu, UPPSATSEN! Jag är så nära! Snart är det examination! Annars får jag vänta till november och det vill jag inte!! Eller få bakslag.
 
 
Idag hade jag möte på fm, lunch intogs vid datorn, nytt hembesök på äldreboende och telefonsjälavårdande samtal på telefon sent på em. .. Däremellan egen själavård de lux! Jag träffade en god vän som jag av massa banala anledningar inte sett på nio år. En fantastisk promenad från Centralen fyra veckor efter....
 
 
... till Kungsträdgården och körsbärsblomningen... 
 
 
...sen fikade vi på Wienerkonditoriet inman kosan styrdes hemåt.
 
 
Vad mycket roligt vi kan se tillbaka på, vännen! All fotboll, vi delade rum när våra döttrar spelade cup i Amsterdam,  skidläger i Hassela och sommarläger på Uskavi. Livet är en resa...
 

När jag lärde mig åka på din dotters snowboard.... det var kul! Ett av de dråpliga minnena är när jag inte kom av vid avstigningen och lyckades dra ur kontakten i toppen av liften 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0