Båtstopp 7 - Inre Lövskär

Lämnade fästingön imorse. Det spelar ingen roll hur fint det är när Bamse är svartprickig efter promenaderna. Vi for vidare runt Edö, provianterade och tankade på Ingmarsö och började sen leta natthamn runt Lådna och Låren. Vi la till vid en liten holme mitt i Lådnafladen som heter Inre Lövskär. 
 
 
Idag blev det köttfärssås på nymald högrev! Mumma! Snart blir det kladdkaka. Vädret växlar mellan sol och regn men det är varmt i luften.
 
Ragnar är hemmastadd i båten och rör sig som han vill när vi ligger i hamn och gasolspisen inte är på. Sjökort är spännande!
 
Jag har skurit fingret på en kniv så Janne ska få plåstra om mig innan jag tar tag i broderiet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0