Bilstopp 1 - Grisslehamn

Efter en lugn helg inleddes sista semesteretappen med att packa bilen och vinka till hus-och djurvakt. Detta blir min första tur med husbilen. Janne har haft den till jobbet och sovit över i, och så har en av hans och en av mina arbetskamrater sovit i den.
 
 
Första etappen har gått till Grisslehamn. På vägen har vi fyllt kyl och handarbetsförråd. Garn till tre par raggsockor, garn till transportband för knyppeldynan, lite metalltråd, pärlor och träkulor att göra leksaker till Ragnar.
 
 
Nu har jag virkat ett band och fått fast en nackkudde jag fyndat på vägen. Superskönt och riktigt snygg om jag får säga det själv 😂
 
 
 Nu ska jag spana in hur man stickar raggsockor!
 
Grisslehamn camping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0