Bara knyppling

Igårkväll ställde jag ingen väckarklocka för vi hade inga lektioner idag. Jag vaknade halv sju och tyckte jag kunde ligga kvar en stund. Vaknade igen klockan halv tio. Det var skönt. Var i lektionssalen strax efter tio, tog matrast vid fem, var tillbaka till sex och gick hem igen halv elva. Den perfekta dagen helt enkelt. Jag har nu passerat hälften av stensötan så det är inte givet att jag hinner hela, men jag kommer slita hårt för att klara det. Vi har ett par saker utöver knypplingen som ska göras i veckan, men kvällarna finns ju alltid ;)
 
Dagen började solig och varm, men från mitt på dagen har det blåst kallt. Det gick vita gäss på Vättern under eftermiddagen men nu ikväll hade det lugnat sig.
 

Önskar alla en god natt och en fin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0