Nu hände det nåt!

Underbara lata dagar har passerat. Men igår hände stora saker! Först kom min kollega med make tillbaka med husbilen! Fika på jordgubbspaj och trevligt snack. 
 
 
Sen kom Linnea och hela gänget. Flickorna hann gosa med mysiga labben Fia innan kollegan åkte. Sen var det Minou- och hamstergos för hela slanten. Familjen stannade till idag så det kändes som man fick rå om barnbarna ordentligt innan jag åkte upp till stan i några ärenden, bla ett hembesök jag inte hann på arbetstid men kände mig mer stressad över att det inte blev av, så det blev en bra kombo. Hen skrattade gott åt fikabrödet jag köpt med mig.
 
 
I övrigt har jag knypplat lite. En blomsterprydnad i metall och så har jag börjat på en ny knölsvan 😁
 
 
Snart nya äventyr. Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0